Saturday, November 28, 2015

მეოთხე დღე

28 ნოემბერი, 2015 წელი
ტრენინგი დაიწყო 10 საათზე
ვისაუბრეთ მოსწავლეთა შეფასებაზე. აღვნიშნეთ, რომ შეფასება არსებობს ორგვარი - განმავითარებელი და განმსაზღვრელი. განმავთარებელი შეფასება არის ოთხგვარი.
განვიხილეთ როგორ იქმნება  დროში გაწერილი შეფასების გეგმა. განვსაზღვრეთ, რომ ის კარგად წარმოაჩენს შეფასების ფორმების გამოყენების თანმიმდევრობას.  გვაჩვენებს შეფასების გამოყენებულ ფორმებს პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე, პროექტის მსვლელობის დროს და პროექტის დასრულების შემდეგ.გავაკეთეთ შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი.შევქმენით დიაგრამამოსწავლეთა საჭიროებების  შეფასება:ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე . ვიმუშავეთ ბლოგზე და დავამატეთ გვერდები.
ტრენინგი დასრულდა 14 საათზე.

1 comment:

  1. ძალიან მომეწონა თქვენი რეფლექსიის აღწერილი თანმიმდევრობა. ჩემთვის ახალი და საინტერესო იყო შეფასების 5 კრიტერიუმი, და შეფასების მეთოდის - ვიცი მინდა ვიცოდე დიაგრამა.

    ReplyDelete